prima zi de scoala

am inceput ziua zambind cand la cafeaua de dimineata (foarte dimineata, ora 6.00) din dorinta de a verifica daca pe facebook sunt sute sau numai zeci de mesaje cu ,,an scolar nou fericit!”, am avut o notificare de-al unui parinte ce avusese activitate pe retea cu 2 ore inainte… noaptea asta (cea dinaintea inceperii unui nou an scolar) nu e de dormit… e pentru emotii ce reinvie din trecut sau/si emotii pe care le naste prezentul.

iata melodia pe care am gasit-o drept cea mai potrivita pentru aceasta zi:

http://vimeo.com/24987412 (daca aveti alte sugestii, le ascult cu placere)

si am sa scriu si o poezie ce mi-e tare draga (are iz vechi, de dinainte de ’89? si ce daca!…As vrea sa o afisez pe coridorul scolii):

ŞCOALA

E şcoala noastră cuib de-nţelepciune,

De-aici încep să zboare mulţi copii

Şi ea mereu în inimi le rămîne

Cu sfaturi multe şi impresii mii.

E şcoala noastră primul glob de aur,

E-o fabrică de visuri şi poveşti,

E şcoala noastră pentru toţi tezaur.

Învaţă-te, copile, s-o iubeşti.

Învaţă-te să-ţi fii stăpîn pe fapte

Şi zilnic pas cu pas te-ai ridica,

E şcoala noastră suflet pentru carte,

Iar tu, copile, fii stăpîn pe ea.

si motto-ul care mi-e cel mai drag:
Nu zidurile fac o scoala, ci spiritul care domneste intrinsa. (Regele Ferdinand I, 1923)

Sa avem cu totii un an nou scolar mai bun chiar decat ni-l dorim, zic!

Leave a Reply

