clasa noastra

imi place f. mult un egroup pe facebook. viata dupa icos (… in clasa I) – https://www.facebook.com/groups/290692474403728/ . imi place numele, imi place Daniela, cea care l-a creat, ca om si ca ,,Doamna Trandafir” – asa am perceput-o de cand am vazut-o, varianta feminina a Domnului Trandafir a lui Sadoveanu… imi plac oamenii de acolo. deschisi, altruisti, deschisi spre a invata si mai ales iubitori de copii si meserie… parca acolo in acea mica comunitate virtuala e un altfel de Romanie…
imi place acum ca la inceput de an, cu mandrie fiecare isi etaleaza in imagini clasa… e un fel de mandrie, un fel de ,,vezi mai ce-am reusit sa fac cu ce am la dispozitie? vezi? iti place?”. si cu resursele astea putine pe care le gasesc in scoli, ce clase frumoase au creat invatatorii nostri!… fiecare diferita, dichisita, calda, colorata, minunata… luam idei, explicam tehnici de lucru, exclamam: ,,ia te uite! cat de interesant! ce simplu si de efect!”…s.a.
si eu sunt mandra… poate mai madra decat ar fi cazul… am incercat de 3 ori sa incarc pozele si n-am reusit… dar nu ma las! am muncit 2 sapt. si dimineata si dupa masa … si noaptea uneori… si am carat si pruncul dupa mine… ne-am mai certat, ne-am impacat, am plans amandoi imbratisati.  azi dimi mi-a zis ca sunt cea mai rea mama, dar se multumeste cu mine si asa. iar dupa masa, cand a venit o eleva de-a mea la scoala, jucandu-se cu ea i-a spus: ,,mi-ar placea sa ma inteleg la fel de bine cu mama cum ma inteleg cu tine”… nici nu stiu cum sa ma simt cand il aud vorbind asa… cand va fi mare sper sa aprecieze tot ce e bun de la mine si sa incerce sa ma depaseasca acolo unde nu am reusit sa realizez prea multe…
si atunci? sa nu ma laud cu clasa? ei, bine, nu e doar meritul meu… am o colega care a muncit cot la cot cu mine, am alte colege cu care m-am sfatuit si de la care am invatat (v-am spus ca lucrez la cea mai tare scoala din oras, nu-i asa?)… iar parintii din clasa sunt minunati. ne-au ajutat enorm. iata ce a iesit:

Image

cu mandrie anuntam: noi suntem 1 E.

Image

Image

prezenta la centre

Image

portofoliile asteapta sa fie umplute cu lucrarile dragalasilor elevi

Image

o cutie-surpriza MAARE chiar in mijlocul clasei

Image

ImageImage

ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

ImageImageImageImage

Image

o cutie-surpriza MARE

Image

Image

in marea cutie surpriza din mijlocul clasei se ascunde (bine de tot) o mica cutie-surpriza

Image

si aici se ascund bine…

Image

… 2 surprize mici – una roz si una albastra… despre ce e vorba… vom afla la timpul potrivit… luni, dupa 10…

Image

Image

… e si pijamaua pe undeva…

si pentru ca tot am vorbit de egroupul viata dupa icos… in clasa I, am sa inchei cu o poezie postata acolo de Alina Teodora Oprut:

Maine suna clopotelul.
Eu voi merge-n clasa-ntai.
Mama, potriveste ceasul!
Nu cumva sa-ntarzii.

Ghiozdanul este gata!
Voi primi si-abecedar.
O sa fiu cuminte, mama.
Voi fi cel mai bun scolar.

15 sept 1989 mi-a schimbat destinul – din prima zi mi-am dorit sa fiu doamna invatatoare, ca prea am indragit-o pe doamna mea, si sa lucrez intr-o scoala la fel de frumoasa ca cea in care incepusem sa invat… si dupa cum se zice ,,ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se intample”… iata-ma

2 thoughts on “clasa noastra

  1. Cosmina says:

    Foaaaarte frumos! Felicitări!

Leave a Reply

