Draga Domnule Profesor,

Pentru ca tot trag de timp inainte de a ma apuca de planificari si alte treburi importante, evident ca nu am material propriu ,,proaspat” sa postez. Nu de dragul de a posta fara rost, ci pentru ca eu consider ca e un real castig ori de cate ori un cadru didactic citeste mesajul de mai jos, am sa public o scrisoare pe care am mai postat-o pe un alt blog de-al meu. Acolo a fost vizualizata pana acum de 557 ori, aici sper sa fie vizualizat de mai multe ori. Textul nu imi apartine, l-am capatat la un curs, dar nu cred ca supar pe nimeni daca re-public (nu o fac cu vreun folos material, ci din dorinta de a contribui la o scoala mai performanta – in curand fiul meu va fi elev).

draga domnule profesor

Click pe fotografie pentru o mai buna rezolutie!
Va doresc un an scolar minunat!

Leave a Reply

